RÓLUNK

ELEMZÜNK. FELTÁRUNK. TERVEZÜNK. MEGVALÓSÍTUNK.

Bemutatkozás

A NEST COMMUNICATIONS

Ügynökségünk egyfajta “hibrid” pozíciót tölt be a “think tank” típusú alkotóműhelyek és a hagyományosabb értelemben vett ügynökségi világ között. Tapasztalataink azt mutatják, hogy a gazdasági környezetváltozás formálta új világunkban ezzel a megközelítéssel tudunk hatékony segítséget adni ügyfeleinknek.

Így indult

TÖRTÉNETÜNK

A NEST Communications ügynökséget 2018-ban alapítottuk azzal a céllal, hogy szakembergárdánk széleskörű tudását és tapasztalatát újszerű megközelítésekkel, innovatív és hatékony megoldásokkal ötvözve használjuk fel, megfelelő válaszokat adva ezáltal korunk marketing és kommunikációs kihívásaira.

A 2020-as évet megelőző időszak kedvező gazdasági környezete lehetővé tette, hogy egy-egy érdekesnek mondható ötletre, vagy már létező külföldi példák meghonosítására  azonnal vállalkozások szülessenek, s legyenek nagyon rövid időn belül sikeresek. Azonban sok esetben ezen cégek nem megfelelő alapra épültek, így jobban ki lettek téve a környezeti változások hatásainak, főleg egy világjárvánnyal sújtott időszakban. A mi logikánk pontosan erre épül a kommunikáció és a marketing területén, a hosszú távú tervezésre.

Így működik

MUNKAFOLYAMATAINK

Ügynökségünk egyfajta hibrid pozíciót tölt be a “think tank” típusú alkotóműhelyek és a hagyományosabb értelemben vett marketing ügynökségi világ között, amivel azt tapasztaljuk, hogy magas színvonalon tudjuk segíteni ügyfeleinket.

Elemzünk. Feltárunk. Tervezünk. Megvalósítunk. 4 szó, amelyből akár úgy is tűnhet a kedves Olvasó számára, hogy itt ezek sokat beszélnek, de csak az idejük 25%-ában dolgoznak, amikor végre meg is valósítanak valamit. Nos, itt meg kell állnunk még egy szóra. A mai világunkban 5 másodpercenként 3 milliárd üzenet születik a Földön. Csak amíg beér valaki a munkahelyére reggel, átlagosan 106-szor próbálják manipulálni rengeteg szóval, reklámokkal, s még el sem kezdődött igazán a napja. Pontosan ezért nem mindegy, hogy az adott üzenetünk jó helyen, kellő időben és a célunknak megfelelő embert találja-e meg. Ezen üzenetek, hirdetések többségével úgy találkozunk azonban mi fogyasztók, hogy jobb esetben is csak legyintünk: még szóra sem érdemes…

Mi itt a NEST Communications-nél azon dolgozunk minden nap, hogy minden egyes szó, amit üzenetként megfogalmazunk, el is érjen az adott célcsoportunkhoz. Ezért először elemzünk, feltárunk, majd tervezünk, és ezek után megvalósítunk.