Sansin

Ismeretlen márkából love brand

Az első magyar vegán mosószer márka: vegán, organikus és környezetbarát magyar termékek.
A Sansin termékek között egyaránt megtalálhatóak mosószerek, öblítők, babatermékek, valamint női és férfi kozmetikumok.

Célok, feladatok

Nullából kellet felépítenünk a márkát úgy, hogy később a nemzetközi piacon is meg tudja állni a helyét.
Marketing és PR stratégia kialakítása és megvalósítása mellett kutatásokat menedzseltünk, tízezer fős online közösséget építettünk, folyamatosan médiamegjelenéseket generáltunk.

• Célcsoport-meghatározás
• Pozicionálás
• Márkaüzenet megfogalmazása
• Szlogenírás
• Kommunikációs eszközök meghatározása
• Social media menedzsment
• PR kommunikáció

Üzenet: Sansin. Természetesen tiszta.

 

 

 

Kommunikációs eszközök
• Weboldal
• PR
• Social media (Facebook, Instagram)
• Eladáshelyi kommunikációs megoldások

Eredmények
• Sikeres debütálás a piacon, és folyamatos fejlődés.
• Több mint 10 000 social media követő (minimális média költéssel).
• Több mint 15 millió Ft értékű ingyenes média megjelenés.
• Van olyan magyar áruházlánc, ahol piacvezető.
• Mára Európa több országában is sikerrel forgalmazzák.

„Pazarlás-kutatás” – tudatos médiahasználat
CAWI-módszerrel készített online kutatások segítségével mértük fel 2020-ban és 2021-ben is
a magyarok karácsonyi szokásait: mennyit vásárolnak az ünnepekre, mennyi hulladékot dobnak ki, mennyire környezettudatosak vásárlásaikban.
A kitöltést nyereményjátékkal ösztönöztük a Sansin SM-felületein. Mindkét évben meghaladta az 1300-at a kitöltések száma.
A kutatásról készített sajtóközlemények mindkét évben több mint 3 millió forint értékű médiamegjelenést hoztak, az origo.hu-tól a Népszaván át a megyei lapokig.
Tudatosan igyekeztünk a január elején jellemző uborkaszezonra időzíteni a megjelenést, hogy maximalizáljuk a lehetőségeinket.