Nemzeti Utalvány

A 2019-ben megszűnt Erzsébet-utalvány helyére a cafeteria-piacon 2020-ban a Magyar Utalvány Zrt., a magyar juttatási piac egyetlen, 100%-ban hazai tulajdonú szereplője lépett. A széles körben felhasználható, kedvezményes adózással elérhető, mindennapi szükségletekre fordítható juttatás egy olyan lehetőség, mely névértékén felül mind a munkaadók, mind a munkavállalók, mind a beváltóhelyek számára komoly, hozzáadott értéket képvisel. A papíralapú, változatos célokra felhasználható (élelmiszer, műszaki cikk, papír-írószer, lakberendezés, könyv, sajtótermék, ruházat, cipő, vegyi áru, szépségápolás, egészségmegőrzés, sportfelszerelés és játék), a munkavállalók mellett azok hozzátartozóinak is adható utalványtól kibocsátói a beváltóhelyeknek generált bevétel fellendülését várják.

Ezen célok teljesülése érdekében a NEST először egy kommunikációs és marketing stratégiát alkotott. A végrehajtási szakaszban elsősorban a lakossági és vállalati közönséget célzó tartalommarketing tervezésében és kivitelezésében (közösségi média és blog), sales-tevékenységet támogató eszközök kialakításában, valamint a sajtó felé megvalósuló kommunikáció (monitoring és PR) megvalósításában támogatja a Nemzeti Utalványt – úgy a márka felépítésében (pl. a weboldal kialakításában), mint az annak ismertségét növelő aktivitások (PPC-kampányok) révén.

Kategóriák