Az 1998-ban létrehozott, igali központú Pek-Snack Kft. Magyarország meghatározó fagyasztott pékáru gyártója: saját üzleteket tart fenn, 1800 tagból álló franchise-hálózatot üzemeltet, multinacionális láncokat lát el termékeivel, miközben folyamatosan fejleszti kínálatát és szolgáltatásait.

A koronavírus járvány előidézte kihívásokra is gyorsan és rugalmasan reagáltak; az „Etesd a dokit!” felhíváshoz csatlakozva az egészségügyben dolgozók részére juttattak frissen sütött péksüteményeket országszerte, miközben lakossági portóliójukat is a megváltozott helyzethez igazították. A háztartások fagyasztókapacitásához igazodva 2 új, kis kiszerelésben is kapható, fagyasztott pékáru piacra történő bevezetésével igyekeztek biztosítani, hogy vásárlóik otthonuk elhagyása nélkül is bármikor friss és változatos péksüteményeket fogyaszthassanak.

A kor kihívásaira és a megváltozott körülményekre innovatív megoldásokat kereső, 2019-ben 6 milliárd forintot meghaladó árbevétellel rendelkező, és több, mint 330 főt foglalkoztató Pek-Snack a 2021-es év PR és stratégiai kommunikációs feladatainak ellátására ügynökségi meghívásos tendert hirdetett. A pályázat során 3 fordulóban 7 ügynökség versenyzett, közülük végül a NEST Communications nyerte el a 2021 elején kezdődő, egy éves együttműködés lehetőségét.

“Bár péksüteményekre mindig lesz szükség és igény, ennek volumene, a vásárlók preferenciái, az üzletág elvárásai folyamatosan változnak, 2020 pedig megmutatta, hogy ezen felül is elengedhetetlen, hogy egy cég képes legyen gyorsan, megfelelő módon reagálni a váratlan eseményekre. Az ehhez szükséges hozzáállással  – bár a tender minden résztvevője komoly munkát tett le az asztalra – a NEST csapata kiemelkedett a mezőnyből, de mellettük szól nagyon erős stratégiai szemléletük és a munkájukban megjelenő PR-fókusz is.”  –  mondta Antal Csaba, a Pek-Snack ügyvezető igazgatója.

“Nagy örömmel fogadtuk a hírt, miszerint a NEST nyerte a tendert. Izgalmas feladatnak tartom, hogy egy ekkora hálózattal és ennek megfelelően komoly,  napi szintű fogyasztói körrel rendelkező cégnek láthatjuk el a kommunikációs feladatait. Az meg különösen örömteli, hogy a vállalat új termékeinek közeljövőben tervezett piaci bevezetésének sikerét is PR és stratégiai tanácsokkal segíthetjük” – nyilatkozta Énekes Bence, a NEST Communications alapítója.